Det här med lediga fredagar

Lite känns det som att jag aldrig någonsin vill jobba fem dagar i veckan igen. Det är så fantastiskt härligt att vara ledig på fredagar, att vara hemma med Stina och få hem Elvira med bussen. Att börja helgmyset en dag i förväg. 

Idag smög jag upp och väckte Elvira, vi bestämde oss för att se om vi kunde låta bli att väcka Stina som haft krupp några nätter och behövde sova. Vi klarade det! Vi smög och åt frukost, hämtade ytterkläder och satte på dem i köket istället och sedan smög Elvira ut genom altandörren istället:) Gulle! 
Jag kröp ner i Elvira säng och hann se en hel dokumäntar innan en liten skrutt kom uppspringande på ett alldels strålande humör vid strax efter åtta! 

Nu har vi ätit frukost och jag ska krypa upp i soffan med kaffekoppen. Tända ljus, filt och en mysig liten tjeja. Det blir en bra dag idag! 
 

Kommentarer
Postat av: Karol

Jag de är så värdefulla. Det man gör sin lediga dag görs inte på helgen heller.

2014-02-09 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0