Ser slutet på en era

Om tre veckor - en dag börjar något nytt. Petter flyttar hem o jobbar här i Tuna. Det går inte att beskriva hur det känns, men typ som att få tillbaka livet, det har känts i två år nu som om livet varit lite pausat. Eller inte riktigt så men svårt att beskriva på nåt sätt. Kanske är det tvärtom, att livet gått på fast forward. Att jag inte hunnit med riktigt. Hursomhelst ska det bli underbart att avsluta den här eran o börja på nästa!

Just nu rullar livet på som vanligt, intensivt. Jag saknar att bara vara, att hinna stanna upp o bara vara närvarande i nuet. Just nu är det US, föräldramöten, bilbingo, tipspromenader bland annat som gör att jag fokuserar nästa steg hela tiden. Inte nuet. Inte bra.

Idag fick mormor komma hem från sjukhuset, hem till en nu fin lägenhet. Jag längtar så efter att få krama om både mormor o morfar, fina fina dom!

Om några helger firar vi vår treåring, då kommer mamma o pappa. Herrejösses vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: Icka

Så skönt att det löste sig med jobb på hemmaplan! Du har varit grym som fixat dessa år! Lovar mig själv att ringa dig inom kort! Kram!

2013-09-03 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0