3

Känns så overkligt att komma ihåg så exakt vad som hände för tre år sedan. Hur jag den septemberkvällen beklagade mej över tunga otympliga magen för Lena. Hur jag var helt säker på att det var minst två veckor kvar innan vi skulle få träffa bebisen!
Hur jag kröp ner tidigt bredvid lilla Elvira som sov gott i vår säng, hur jag vaknade, kissnödig som vanligt, vid tre tiden på natten. Hur lång tid det tog innan jag stående vid kylen förstod att det var vattnet som gick o inte jag som kissade på mej:)!

Hur vetskapen om hur nära det var fick mej att skaka och hur jag frågade Petter om jag kunde ringa mamma mittinatten..

Jag sitter här o ler och minns. Och är så otroligt lycklig över den lilla tjej som sen kom till oss 15 timmar senare. Den lilla bebisen som vuxit till en stor, duktig, liten tjej. En Stina med stor vilja o hett temprament men också med det finaste hjärtat i världen. Snäll och omtänksam, nyfiken och gosig. Mammig och glad. En tjej som sover med huvudet på mammas mage och som viskar att hon älskar mej flera gånger varje dag!

Lilla älskling, imorgon fyller du tre år. Tre underbara år! All lycka till dej och ett stort grattis på din stora dag!

Älskar dig lillskrutt!


Kommentarer
Postat av: Karol

Grattis till fina Stina från oss!

2013-09-17 @ 08:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0