Lovdags

Nu äntligen har vi höstlov jag o tjejerna. Underbart! Sa i början av terminen att överlever man fram till höstlovet så blir resten en lätt match. O överlevde gjorde jag. Även om sista veckan kändes som en kamp att hålla näsan ovanför o även om jag nog skulle behöva jobba ett par dagar under lovet för att det ska kännas perfekt..

Imorgon bitti rullar Volvon mot Närke o en kväll med fina vänner på ladies night! Mormor o morfar hämtar upp tjejerna o på söndag kör jag efter upp till Dalarna. Några härliga dagar väntar! Å som grädden på moset tar vi med mamma tillbaka sen!

Igår besökte jag en kiropraktor,konstaterades att min rygg är sned o att höger höft är högre än vänster. Stor/djup inflammation i båda sidorna långt ner i ryggen med tre veckors läketid om jag har tur. Huu! Knaprar Ipren på inrådan o ojar mej rätt bra härhemma. Han trodde ändå på rejäl förbättring inom en vecka. Jag hoppas han har rätt. På söndag ska Emma få knåda bort jobbatressen i nacken..

Är lite orolig för min tjeja med. Verkar få stå ut med en del. Känns inget bra. Nya prövningar i mammadjungeln! Är glad att vi får en paus från skola o fritids ett tag. O även dagis. Fick en rejäl dipp på det i veckan. Ledsen o besviken. Nu har vi en veckas härligt familjehäng framför iss. Det bästa!


Kommentarer
Postat av: Karol

Hoppas du har en kanonkväll och att ni får ett bra lov. Otäckt med ryggen, du har nog gått med det ett tag då.... Kram!

2013-10-26 @ 22:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0