Gammal

Igårkväll small det till i ryggen. Det var vidrigt att ta mej hem i bilen från Målilla. Smorde in ryggen men nattsömnen blev inte bra. Hittade ingen skön ställning att sova i alls.
En fin vän ställde upp o masserade mej länge och djupt idag på fm. Känner mej mörbultad på ett bra sätt:)! Gått okej idag så länge jag hållt igång men nu! Har suttit i soffan ett tag och höll inte på att ta mej ner för trappen.
C som masserade idag tror att jag är sned i rygg/höft och att det är det som
är grejen. Jag som är lite skrajsen gör kiropraktorer..

Insmord med voltaren ska jag görsöka sova nu! Nybäddad säng. Oslagbart;)


Kommentarer
Postat av: Karol

Men fy vad jobbigt för dig och din rygg. Hoppas du får tag i någon bra kiropraktor.

2013-10-20 @ 09:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0