Det känns..

.. Att det varit en intensiv period nu ett tag. Är trött på kvällarna, för att inte tala om hur svårt det är att komma upp på morgonen!

Känner mig lite nöjd med mig själv ikväll. Tredje kvällen i rad som jag tränar mitt pass. Igår passade jag även på att spelavolleyboll när tjejerna somnade snabbt o P ändå hade möte. Idag hann jag med en promenad med bästisen! Måste passa på när maken är på hemmaplan!

Imorgon blir det vilodag då jag far på me&i träff direkt efter jobbet! Sen påt igen, torsdag, fredag o lördag, heja!

Har ju även blitt ett år äldre. Det bästa med dagen var att ha familjen min o mina systrar med respektive här. Lovely!

Nu längtar jag mycket till påsklovet och en skön ledighet på hemmaplan. Bus o mys o fix!

Nähä, sömn var det som behövdes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0