Vilken vecka!

Jag ligger under en filt i soffan. De andra sover än. Njuter av en liten egen stund innan dagen börjar på riktigt. Reflekterar över veckan o kommer fram till att vi är väldigt små på jorden.

I måndags åkte vi in akut med Elvira, hon hade haft magsmärtor o hög feber sedan fredagen. Började rapa var o varannan sekund under hela em. Det slutade med att vi vid 22 tiden blev inskrivna på barn. Det var en pluttig liten tjeja som sov i sjukhussängen den natten.

På tisdag genomfördes en UL undersökning som först tycktes visa en inflammerad blindtarm men sedan ändrades till vätska i buken. Vi vet ännu inte varför,.

På tisdag kväll blev vi utskrivna o nu väntar vi provsvar o uppföljning. Känns jobbigt att inte veta vad det handlar om men å andra sidan är hon pigg nu o har enbart engång sagt att hon är öm i magen.

Ny erfarenhet som ger perspektiv!

Stina har haft feber sedan i onsdags men tror o hoppas att deg vände under gårdagen!

Har som vanligt mkt att göra på jobbet och tyvärr har mitt fokus inte varit där det skulle riktigt den här veckan. Eller det är ju det det har, fokus på barnen. Vilket gjort att jag tyvärr igen känner mig efter på jobbet!

Nähäj. Melodikryss o frukost känns som en bra plan!


Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lizzan

Hoppas tjejerna mår bättre nu och att ni får en lugnare vecka. Hälsa alla! Kram

2013-01-28 @ 08:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0