Dagarna som passerar.

Den stämmer rätt bra den där reklamen. Det är inte dagarna som går som räknas utan dagarna man minns. Det är viktigt att göra varje dag minnesvärd med andra ord. 
 
En till helg har passerat. Vi slöade i fredags. Eller jag fick massa ärenden gjorda på förmiddagen och sen slöade vi! Skönt. 
Lördan blev en heldag i Linköping. Mysigt och härligt! Bygga möbler när vi kom hem och en stunds umgänge med Höglundarna. 
idag har jag haft en me&I visning samt varit på styrelsemöte för IFK. 
 
Tränade i fredags, körde crosstrainern samt tabataintervaller. Fick så grymt ont i högerknä. Gör fortfarande väldigt ont och dagens promenix på 8km var ingen höjdare. Glad att jag planerat in simning den här veckan! 
 
Om två veckor är jag i Grekland. Det är så härligt och sjukt så det knappt är sant. 
 
Vilket trist inlgg. Men så är det ibland. 
 
Vi hörs under veckan! 
 
Ciao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0