Trött!

Jag har som sagt en tuff vecka. Vi arbetar med ett utbytesprojekt med en polsk skola och just nu är de här och besöker oss. Det är mycket att styra med, mycket ansvar, mycket stress. MEN mycket roligt och givande! Det känns i hjärtat när mina elever lyser av stolthet då de kan klara sig med engelskan. De måste o de kan! De växer i sin språkutveckling och känner det själva. Viktigt.


Är precis hemkommen efter en lång dag på jobbet. Utbyte, apt och slutligen plameringsmöte o middag med de polska lärarna. Väl hemma möts jag av den här bilden som ni ser nedan. De bästa tjejerna jag vet. Som verkligen är bästa vänner. När mamma o pappa är borta ska de självklart sova tillsammans. Den här gången i Stinas säng! Älskade ungar, ni gör livet värt att leva:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka go`fisar!! Pussa på dom! LAvvo.

2012-09-28 @ 22:07:54
Postat av: Icka

Du är väl minst lika duktig dom sköter allt själv! Min Karl sover åtminstone hemma även om han tillbringar kvällarna i ishallen! Hade gärna haft me&i men på onsdagar har vi barngympa och på torsdagar jobbar jag till cirkus 18. Ingen annan dag som passar?

Vilken dag kommer ni upp och hur länge stannar ni? Vi kanske kan ses efter jobbet nån dag, bara vi annars?!

Vi måste ringas snart! Vilken tid somnar de små?

Kram!

2012-09-29 @ 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0