Utan stress

Hemma strax efter 17. Började med att träna, Elvira o Stina roade sig med att leka doktor:)!

Fortsatte med att slänga tjejerna i ett varmt bad. ( vi har iskallt hemma, får inte igång golvvärmen). Sprang emellan badet o spisen där korv o makkisar fixades åt brudarna. Vi käkade, ( lugn! Jag åt kyckling o inte korv), sedan ville tjejerna sova! Inga protester ang sovning i egna sängar då p kommer hem ikväll! Stina pillade som vanligt och somnade relativt snabbt! Ia spelade lite iPad innan hon släckte och däckade.

Jag tog en varm dusch och har med raggisarna på tillbringat några timmar med datorn i sängen. Fått massor gjort, skönt!

Vad skönt det är att gå in i kvällen utan stress. Det gjorde jag ikväll och allt blev mycket bättre! Alla fick en bra kväll!

Ser fram emot morgondagen och sedan helg. Underbart.

Funderar dock på att ta ett beslut om att backa lite på jobbet. Fått mig några tankeställare de senaste dagarna. Vi får se:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0