Summering

Idag har jag tillbringat många timmar framför datorn för att få till det sista vad gäller medlemsregistret för IFK. Shit vilken tid det har tagit. Dels tar det tid att organisera och lägga in nya medlemmar och få till familjer. Men sen är ju inte servern vidare snabb heller. Frustrerande. Idag var jag på väg att slänga ut datorn i ren frustration över att jag inte ville lägga hela fina dagen på medlemsregistret och att rätta filmanalyser.

Ni kan väl skillnaden mellan de/dem? Och Dom för den delen? Det kan mina sjuor nu iaf! Duktiga;)

Annars har helgen flytit på bra. Igår röjde vi vid stugan, småfixade här hemma och passade på att käka goo middag hos svärisarna och att bada kar hela högen. Vardagslyx verkligen! Stina är mer vild än tam i vattnet, så härligt att se! Och elvira simmar fram och tillbaka! Vilket härligt minne det måste vara att få med sig, att bada kar under bar himmel då och då. Och för att inte tala om sommrarna vid sjöudden. Förstår mer och mer på Elvira att hon älskar det stället! OCh det är ju inte speciellt svårt att förstå. Nu planeras det för övernattning under bar himmel i sommar!

Idag har vi fikamyst på däcket med Höglunds, promenerat och fixat i trädgården. Halvsovit en stund på soffan och lekt massor med tjejerna i Stinas nyfixade rum! Love!

Kvällen fortsätter i jobbets tecken efter att ha nattat tjejerna. Medlemsregistret ska bli klart för fakturering och jag har ett antal praobloggsinlägg från mina åttor som ska upp på deras nya bloggar! Lite fix och trix. Petter har hjälpt mig med en affisch till bakluckeloppisen med så de ska skrivas ut och anslås lite varstans i veckan!

Veckoplan:

Måndag: Jobb, Petter kommer hem på eftermiddagen. Myskväll!
Tisdag: Jobb, barngympa och toalettstäd.
Onsag: Jobb, mat hos Jennie och grabbarna, sedan genomgång av me&i kläderna med j.
Torsdag: Jobb sedan Me&i träff hos Karol. Petter kommer hem..
Fredag: Jobb
Lördag: två me&I träffar, tunapub
Sönag. Me&I träff


Nu ska jag fortsätta röja undan innan tjejerna kommer hem igen! De åker fyrhjuling med far sin!

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0