Sjukstuga!

Det började i torsdags. Elvira febrig o sov när jag hämtade på dagis. Har sedan dess legat mellan 38 o 40,5. Ibland pigg, ibland däckad! I eftermiddag fick Stina också feber, 38,5. Jaha. Välkommen igen då sjukstugan. Det är väl lika bra att välkomna den, att göra något åt det är ju hopplöst. Gissa att jag ser fram emot en början av vecka 12 som innebär VAB. Så imorgon får jag planera vikarielektioner. Jippie!

Idag har jag bytt sängkläder OCH tvättat duntäckena o kuddarna, gissa om det blir gudomligt att krypa ner ikväll!

Igår shoppade p o jag loss på stan! Konstig känsla att gå där utan barn! Ikväll laddar vi för hemgjord pizza, ett glas vin o gladiatorerna:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju banne mej Elin som sitter där! Snälla säg att du också tycker det!

2012-03-17 @ 20:17:09
Postat av: Karol

Stackars dina små tjejer. Och stackars mej som inte får träffa dig i morron. Men mest stackars Elvira och Stina såklart :) KRya på sig!

2012-03-18 @ 20:33:18
Postat av: mamma

Hur går det med sjuklingarna? Lavvo.

2012-03-20 @ 17:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0