And I like it

Me&I söndag!
Ju mer jag jobbar med kläderna ju mer älskar jag dem. Jag tycker helt klart att kids ska vara kläda i färg och mönster. Härliga djur och annorlunda kombinationer. Jag älskar att det är miljömedvetet att handla våra kläder då den höga kvaliteten gör att man kan använda dem länge, tvätta dem massor och ärva dem till småsyskon utan att det knappt märks. Då behöver man inte handla så mycket kläder till barnen. Det är miljötänk. Sen att bebisplaggen är ekologiska är ju ännu ett plus i kanten. Våra kläder ligger i tiden.

Idag har jag haft tre träffar. Flängt runt på vägarna och knappt hunnit äta. Men det har inte gjort så mycket för jag har haft så kul! Träffat härliga människor och bara myst! Underbart! Tänk att jag har två underbara jobb, vilken lyx!

Få se om jag inte ska samla ihop min föräldragrupp och fika lite här hemma nån lördag. Då kan vi köra lite me&i då med! Härligt! Men först ska P och jag bestämma vilken helg som ska bli hotellhelgen. Härliga tanke!

Nu är jag färdig jobbad för idag. Lagt alla ordrar och mailat de jag skulle. Strax ska jag krypa ner i sängen och sova såå gott! Imorgon är det jobb nummer ett igen!

Vet ni? Min stora tjeja kan nästan nästan cykla utan stödhjul! På två dagar har hon lärt sig! två dagar! Vilken brutta! Jag har missat det idag men ser fram emot imorgon då vi ska till grannarna och käka efter dagis. Då ska hon få visa! Duktiga hon!

Den här veckan är min födelsedagsvecka! Jag känner att den kommer bli bra. Städ och bak, och sen kommer syrran och älsklingen hem! Fab!

Nightie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0