Sommarlov

Ikväll har jag släppt iväg mina härliga sjuor på sommarlov. Alltid lika mysigt med skolavslutningar tykcer jag. Bitterljuvt denna gången.
Nu tänker jag stänga ner för idag. Nyss kommit hem och tagit hand om liten flicka som behövde byta blöja och sedan somnat om igen. Ska ta med mig kvällsmålet upp till tvn och bara slappa. Sen blir det tidigt kväll. Imorgon går niorna ut! En vecka kvar för mig. Sen ni!

Tuff träning idag som kändes mycket i armar och överkropp. Benen kändes oväntat pigga och takten på löpbandet höjdes mer och mer. Kul med resultat!

Jag längtar efter mamma ochpappa så det värker i hjärtat. Det är jäkligt långt till mitten av juli. Puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0