Inte alltid som man tänkt sig.

Sitter här och väntar på att få köra igång och träna. VIll att båda tjejerna ska sova först så jag får köra mitt pass oavbrutet idag. Det fick jag ju inte igår...
Men Stina verkar hur pigg som helst. Kanske blev det tyst nu när vi bytt napp. Börjar jag inte nu spricker min tidsplan med fotboll, mat och dusch.

Insåg också att eftersom gymmet på hagadal inte har öppet tidigt på morgonen imorgon så måste jag ställa klockan på fem för att hinna köra mitt pass innan jobbet. Nämligen dagisfest samt tårtbakning imorgon kväll. Har man inte jobb så skaffar man sig.

Jag tjöt i bilen hem idag. Fy sjutton vad jag längtar efter lediga dagar med mina tjejer. Tänk att husvagnssemestern nu är bokad och att vi ser fram emot några dagar på härliga Öland med. Tänk att det bara är drygt en vecka kvar tills jag har sommarlov.


TÄNK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0