Fullt ös!

Det skymmer i Vibo. Sjukt att det har vänt nu och blir mörkare igen på kvällarna. Det känns inte som min sommar har börjat. Men man kanske inte måset ha semesterkänslor hela sommarlovet!?
Dagen har bestått av massor av lek. Karol och hennes grabbs har varit här, Alva och Lena och så söta lilla Tuva med! Barnen kom igång efter ett tag och sedan lekte de på bra. Karol och grabbsen var kvar ändå in på seneftermiddagen och det var ritkigt roligt att umgås en heldag! Ännu bättre så bokade vi in en dejt i nästa vecka med, då blir det jordgubbsplockning och kanske strandhäng! Härliga sommarlov!
 
När gästerna begav sig så sprang Ia in till Alva och lillskrutt och jag tog bilen till svärföräldrarna och skrev ut några papper, Stina käkade middag med dem och sedan vidare och handlade. Efter nattning av min lilla kärlek så tränade jag innan jag och Elvira åt middag och hejade på Sean Banan på Allsången. Mys! Lycka att se hur hon lyser upp och sjunger med när han uppträdde. Gillar honom väl sådär själv men det är häftigt hur hon blir glad av att höra! Det är viktigast!
 
Idag har mammahjärtat vid flera tillfällen svämmat över av lycka och kärlek och stolthet! Det är fantastiska barn jag har. Stora och duktigta. Självständiga och starka. Underbarast!
 
 

Kommentarer
Postat av: Karol

Tack för en härlig dag - kvalite! och våra fina lekte ju kanon. Nästa vecka hoppas vi på sol dessutom :) Mysigt med egentid för Elvira. KRAM!

2012-06-27 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0