Försöker tänka bort

Ja jag försöker verkligen tänka bort att jag känner mig lite risig i halsen. Nej. Jag känner mig pigg och alert och redo för ett pass på gymmet innnan hem färd idag. Men först jobb. Jobb jobb och jobb. Men eftersomd et inte finns något kaffe på skolan så fördriver jag tio minuter med att slösurfa. Det får kompensera den kaffe kopp som jag så gärna behövt.

Jag ser fram emot en sommar fylld med härliga saker. Först midsommar, en lugn och skön midsommar. Grillat och blommor. Mys och bus. Sedan en lugn vecka med ALV besök innan vi far mot Skara sommarland. Oj vad laddad jag är. Den helgen är det också dags för utvärdering av fitnessfighten. Och jag vet ju redan nu att jag gjort resultat. Jag har ökat vikterna, springer fortare och känner mig piggare i kroppen än för 18 dagar sedan. Underbart. Förhoppningsvis så visar även vågen och måttbandet på fortstatt resurltat. Nästa rapportering är på onsdag. Spännande.
Därefter mellanlandar vi hemma för Petters sista jobbvecka innan vi åker vidare till Öland för semesterhäng med bästaste Höglunds.
Vi kanske till och med samåker med mamma ochpappa hem från Öland för då är det dags för femårs kalas. Tyvärr verkar stora delar av släkten vara iväg på annat så den här gången blir det ett mindre släktkalas för stora tjejean. Men det blir kanonbra ändå. Så klart. Fem år! Vi får fixa ett hejdundrande barnkalas också så hon blir uppvaktad riktigt ordentligt, för det är hon värd!

Sommarens avslutning är obokad, men förhoppningsvis så drar vi oss norrut och firar sommarlov riktigt länge i det bästa stället av alla. Dalarna så klart. Fundrerar på en tur till sommarland i Leksand, en kik på underbara Tällberg. Ja vi får se. Mys ska vi ha iaf! Det är då ett som är säkert.

Nähä. Nu återgår jag till jbobet.

Tack för nu. !

Kommentarer
Postat av: Lena, Vibo

Har du planerat in nån focc? För min del går det bra att vara helt otränad;-) skulle i allafall vara kul att vara med! Kram

2012-06-18 @ 18:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0