Dag 5

Dagen började med FF pass på gymmet på Hagadal. Sällskapet var Frida och vi rockade! Ökade på i plankan och stod nu i över 50 sekunder. Kul att se att man blir starkare.
Därefter käkade vi snabb mellis innan vi tog tag i dagens uppgifter på jobbet. Just nu känner jag mig så stressad på jobbet så det bara snurrar, kan inte fokusera på någonting. Suck. Nästan klar med betygen. Nu är det dags för sjuornas omdömen och en massa fix innan avslutningen på onsdag. Bäst att passa på när P är hemma. Skönt med ledig dag imorgon. Hoppas på fint väder så att vi kan måla huset. Kul!

Maten har gått bra, lunchlåda med rester från gårdagen, middag blev räksallad med ägg och pasta. Känner mig så stolt över mig själv när man märker hur man tänker annorlunda. Var på me&i träff ikväll. Tog en kopp kaffe. Bara. Sjukt gott såg det ut med hallonpajen och snittarna som värdinnan dukat upp men jag stod emot. På Ica sedan och handlade, vanligtvis hade jag lätt köpt en chokladbit och käkat i bilen, men nej. Inget. Grönsaker och fisk för morgondagens lunch. Å så blöjor förstås. Det var ju anledningen till Ica besöket.

Två me&i träffar kvar den här säsongen. en på torsdag och så hemmaträff på söndag. Hoppas många vill komma! Då blir det prövning igen, att baka och inte smaka. Men å andra sidan. Vägning på måndag, så på söndag är jag nog lättmotiverad för att inte ens tänka tanken på att fuska.

Imorgon tar jag träningen när det passar. Imorgon är det först och främst fokus på två små prinsessor. Mys och bus. Lek och gos. Jag saknar dem och längtar ofattbart mycket till sommarlovet! Underbart!

Har ni tänkt på att det är du själv som bestämmer hur ens dag ska se ut? Att man själv väljer vilken inställning man ska ha till saker just den här dagen. Tänk på det imorgon! Jag lovar, det blir roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0