Dag 2

Det är så spännande det här som jag kört igång med nu. Så roligt att följa råd och program. Det tar tid nu i början men det ska det ju vara värt! Är så roligt att Petter peppar och är intresserad och är med i det hela.

Nu sitter jag i soffan och mår bra. Har genomfört dagens 60 minuterspass och fått i mig både frukost och mellanmål enligt programmet. Gott.
Frukost för mig består nu mer av: 3dl lättfil med 50 g osötad musli, 2 äggvitor, vatten och grönsaker.
MItt mellanmål idag har betått av två skivor Wasa delikatess med två skivor rökt skinka på.
Strax ska jag förbereda lunchen som är tagliatelle med köttfärsröra. Eftermiddagens mellanmål blir kesella med bär och middag ska vi fixa grillad fläskfile med potatis och morotsraggmunk och keso.

Redan efter två pass med träning så har jag en härlig känsla i kroppen. Det gick tyngre idag eftersom träningsvärken gjort sig anledning att hälsa på! Men ändå gick det bra! Jag är SÅÅ pepp!

När träningen är genomförd på morgonen så känner jag mig mer avslappnad och kan koncentrera mig på matschemat och att bara vara. Ska försöka lägga upp det så så ofta som möjligt. Mindre risk att det inte blir av då med!.


Jag riktigt längtar efter att se resultat! Jag verkligen hoppas att det här kommer funka för mig och att jag kommer förändra min livsstil radikalt efter denna månad. Tränignen ska bli en naturlig del av min vardag och maten i veckorna ska anpassas ordentligt. Får jag det att funka så kan det vara okej att äta "normalt" på helgerna och hitta balansen där.

Stina sover. Elvira är med petter hos farmor och farfar. Jag ska röja undan och sedan rätta några uppsatser.
Skön helg. Men vart är sommarvärmen!?

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0