Underbara

Jag önskar att jag vågade ta ett kort nu. Då skulle ni fått se mina prinsessor. Båda i mammans säng, hållandes varandras händer, huvudena tätt ihop. Kvällens tårar är av lycka. Lycka och kärlek. Kärlek på ett sätt som bara en förälder kan förstå. Tänk att de älskar varandra så. Tänk att bland Stinas första ord fanns självklart "Ia" med. Tänk vilken härlig känsla det är att se dem tillsammans, hur de bryr sig om varandra, hur ömma de är mot varandra. Ja. Mina tjejer. O självklart, lika klart som korvspad, sover de hos mej efter en lååååång dag på jobb/dagis behöver vi varandras närhet alla tre . Finns det något ner rogivande än deras andetag?


Kommentarer
Postat av: Karol

Kärlek lycka och alla andra fina ord också :)

Finns det något finare än den sanna kärleken och glädjen mellan de två små som betyder allra mest.

2012-01-19 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0