Back to zero

Hej! Vilken helg jag haft! Nu hänger den här på sin stång, vårkollektionen! Självklart är jag partisk men tror inte jag skulle jubla om jag inte gillade dem ändå. Men shit!! Stina o Ia behöver en var av nästan allt och jag behöver två av varje! I looove it:)! Längtar till torsdag då jag får testa den på mina kunder för första gången!

Annars har vi haft mycket krångel i början av veckan. Fastkörning av bilen kl 04.40 på måndagmorgon, förstoppad mage på en tapper o sliten prinsessa vilket resulterat i en nattlig olycka inatt, typ den enda någonsin! Å nu är hon så där slö o har ont stackaren.. Många tankar hos mej. Varför blev det så här nu? Hon pratar o frågar mycket om man får slåss o sparka på någons hals, säger att det händer henne på dagis.. Mår hon inte bra där, blir hon utsatt? Säkert en yrkesskada men man funderar ju på vad olika saker har för orsaker o varför vissa frågor ställs.

Imorgon hoppas jag vi löser magproblemet. Imorgon är det värsta av veckan gjort. Den delen när jag knappt ser mina kids, allra minst Stina. Efter imorgon är det snart helg o då ska vi göra änglar, snögubbar, åka snowracer, grilla korv o kramas! Vi får ju trevligt sällskap med;)

Natti på er:)


Kommentarer
Postat av: Lena

Stor kram<3

Jag tycker du ska ta upp Ias tankar på dagis. Berätta vad hon säger och vad hon funderar på. Bättre det, och kanske framstå som en "hönsmamma" än att låta det gå förbi! Jag är en "hönsmamma" och jag är stolt över det. Jag tar upp ALLT och förväntar mig att folk accepterar det. Och att de berättar för mig om nån av mina barn gjort nåt som inte var bra. För det är vårat jobb att uppfostra, lyssna och stötta våra barn.

Du gör ett bra jobb Anna! Du har två underbara barn! Bli en hönsmamma som jag;-)

<3 Kärlek till er <3

2012-01-26 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0