Vård av barn.

IDag är jag hemma med mina kullor. Igår hade Ia feber och Stina hostade och snorade. Idag är de pigga som två mörtar, nästan. Verkar nog som att det räcker med en eller två Vab dagar den här gången. Eftersom de är pigga så roar de sig himla bra själva, just nu sitter de och målar i en målarbok tillsammans, sååå söta! Jag går runt och småpillar lite och fixar lite tvätt som det verkar finnas i överflöd hemma hos oss. Min helg vet jag inte om jag vill prata om nå mer. Körde i diket, kraschade bilen, fick bensinstopp. Haha, vad hände undrar jag. Nä, nu ska jag hämta flera kartonger med barnkläder och försöka få någon ordning i oredan. På lördag planerar jag en tripp till Västervik för att lämna in lite barnkläder och shoppa lite nödvändigt till mig själv. Ha en fin måndag kära vänner! /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0