Nöjd

Nöjd med dagen.
Måndagar på jobbet är bäst. Då är både Gunilla och Karol där. Mycket svenska lektioner, vilket känns väldigt roligt just nu.
Barn som var på strålande humör. Solen som hittade in imorse. Ljust när jag åkte hem från jobbet. Gos med prinsessorna på kvällningen.
Kört ett pass styrka och på crosstrainern. Skönt. Härligt rosig i ansiktet!
Ätit god sallad med apelsin som efterrätt. Mums.

Familjen annorlunda och lite jobb just nu.

Vissa dagar är bättre än andra. Även om alla är väldigt väldigt bra. Jag trivs med livet just nu. Skönt. Efter en downperiod känns det nu fantastiskt.( Nu lät jag nästan manodepressiv)
Hur kan det vara annat? Vilka kids jag har!

I helgen kör jag hårt med Me&I, som jag inte gjrot på ett tag. Ska bli kul! Nu jäklar! Finaste kläderna!

Nähä. Jobba vidare när jag har flytet kvar!

Natti på er!

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lavvo!

2012-02-27 @ 22:04:40
Postat av: mamma

Lavvo!

2012-02-27 @ 22:05:24
Postat av: Karol

Tack för de fina orden :) håller med, men tycker dock att vi springer på varandra för sällan i korridoren.

2012-02-28 @ 22:06:36
Postat av: Anonym

Tack! Det värmer. Och jag håller också med. Men... precis som Karol skriver - inte hinner vi prata så mycket. Tur att det är fikatime i alla fall!!

2012-03-01 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0