Mello!

Elvira har tjatat hela dagen om melodifestivalen. När vi bänkat oss i soffan så säger hon: ska vi inte hämta papper o penna så vi kan skriva vad vi tycker! Så nu sitter vi här o fyller i bra, bra plus, skitbra, eller dåligt. Petter o jag tyckte jättebra på Andreas, Elvira tyckte han var kass! :)


Kullorna o jag åker mot Dalarna på måndag. Semester. Emma. Icka. Mamma o pappa. Badet. Bibblan. Fiket.

Jag har en djup svacka. Igår tjöt jag. Sa till mamma att jag saknar henne o pappa o stortjöt. Var det 31 jag fyller snart?!

Haha. Paus.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååå vad ni är härliga!! Vilken mysstund ni haft! Saknade du inte mej när du grät? :(

2012-02-19 @ 09:18:59
Postat av: Anonym

Åh, darlings! Vad underbart att ni kommer! Vi är obokade hela veckan! :) Kram!!!

2012-02-19 @ 16:12:14
Postat av: Icka

Det var från mig! Fattar inte varför mitt namn försvinner!

2012-02-19 @ 16:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0