Jag har saknat er!

Kul att några tappra är kvar här hos mej på bloggen! Tiden har inte funnits på ett tag men nu, iom jullov, hoppas jag kunna skriva mera!

Jullov ja. Går knappt att beskriva i ord hur skönt det känns. Igår var det precis som att kroppen var inställd på datumet, helt slut hade inte pallat en enda dag till!

Första dagen på jullovet ska jag ägna åt städning. Har betat av de jobbiga delarna, toan o uppe, och idag gör jag resten! Elvira ser fram emot att få ställa fram allt pynt när jag är klar!

Hoppas P kommer hem skapligt så att jag kan åka till stan o fixa det sista där!


Kram på er:)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har ordnat en gran idag! Så snart har vi också jul :) Så lik Stina börjar bli Elvira runt ögonen nu, samma drag :)

2012-12-20 @ 17:20:54
Postat av: Elin B

Kul åh få läsa några rader igen:) alltid lika roligt!!
GOD JUL PÅ ER!!:) kram

Svar: God fortsättning Elin!
Anna Israelsson

2012-12-20 @ 18:17:27
Postat av: Therese Ö

Tack för idag!

2012-12-20 @ 19:12:42
Postat av: farmor

Jobba inte ihjäl dej det blir jul ändå, vi kanske ses något när ni åker till fjälls . Ha en riktigt skön jul kram till er alla fyra

Svar: Vi bara njuter farmor! Hoppas du gör det också! Vi ses om en vecka ungefär! Sora kramar"
Anna Israelsson

2012-12-20 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0