Hejhopp!

Ibland blir jag irriterad. Jag har blivit det några gånger idag. Tyvärr. Alltid tråkigt att bli irriterad för det tar så mycket energi. Vill helst ha den kvar till barnen och min familj.

Men. Jag ska bli bättre på attt inte tänka på det som gör mig irriterad. Ta bort energitjuvarna från mitt liv. Låter som ett bra nyårslöfte. Som får gå igång redan nu.

Idag har jag volleybollat! Det var längsen. Och det märktes. Men kul var det.

Imorgon blir det utflykt med korvgrillning och skotermys. På kvällen ska vi ha familjestund med filmen Happy feet som går på tv och någon god mat till det! Härligt!

Nu är det dusch och säng som gäller!

ÅÅ måste säga att jag hittad gamla kort på mig som liten idag när jag letade efter annat. Och faktiskt så är det så att det var en liten ministina på korten! Jösses! Någon av mina barn ser faktiskt ut som jag gjorde som liten! Minimamma!


Kommentarer
Postat av: Therese Ö

Det låter som ett väldigt bra nyårslöfte som jag också skulle kunna ta efter. Tänk så skönt att bara kunna fokusera på det positiva i våra liv....

2012-12-28 @ 07:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0