Än är det sommarlov!

Jag har återupptäckt Bryan Adams. Eftersom vi inte lyckades få ihop det så att vi kunde se honom live här iveckan så går han nu mer varm på spotify. Vilka minnen!
 
Jag sitter med en färginpackning i håret och hoppas på bra resultat. Jag är hemkommen efter en tung men skön löprunda. Jag ska fortsätta kvällen med att slänga ihop en potatissallad och en kladdkaka. Sen åker grillen på och sköna folk kommer fylla mitt hus.Bra slut på ett härligt sommarlov.
 
Har konstaterat att jag nog har magkatarr igen. Suck. Hittar då ingen annan förklaring på mitt ständiga magont. Jag behöver organisera mitt liv. Hög på önskelistan just nu så står en fin kalender. En sån där som man kan designa själv. Och lägga in lite fina ord här och var. Hoppas kan man ju alltid!
 
Ska försöka uppdatera er på mitt liv oftare nu framöver. Men tiden räcker inte alltid till.
 
Nu ska jag öppna en flaska Ledinvin och göra mig redo för en go kväll i bästa vänners sällskap!
 
MYS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har sparat mitt Ledinvin! Dricker Casillero del Diablo ikväll.Hur går det med ditt hår tillsammans med den egna brunnen? Det är kanske att tänka på ett filter? Ha det bra och njut i goda vänners lag! LAVVO!

2012-08-11 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0