Ensam mer ensam mest ensam

Det är alltid mer ensamt efter ett lov. Hu vad tyst och öde det är. Eller tyst och tyst. Stina vägrar somna. Hon ligger och knölar och pratar lite och tjuter lite. typiskt. Bara för att jag har massa jobb som måste göras ikväll. Men men. HOn somnar nog snart.
Då ska jag skriva omdömen. Huja.

Imorgon fick Ia en akut tid på barn i Västervik. Eksemen har spridit sig till ögonen. Inte bra. Fick den läkaren där som varit med längst och som har mest rutin på allergi och astma. Håller tummarna för att hon får hjälp nu. LIlla fina Elvira. Min stackars tjeja!

Sedan blir det jobb enda till 18. tur jag har mina svärföräldrar. blir problem nu med utvecklingssamtalen. Vet inte hur jag ska lösa det. En sak är säker; jag beundrar alla ensamstående mammor och pappor. Vilket styr för att få vardagen att gå ihop.

Jag ska ge er våran påsk senare. Den var fantastisk. Så klart. Men nu först. 10 omdömen och sen dusch, mat och några omdömen till!

Heja mej!


Kommentarer
Postat av: Karol

Stackars Elvira. Hoppas att ni får sova okej i natt. Strunta i omdömen nu och gå och sov!! Ses i morron. KRAM

2012-04-16 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0