För ett år sedan vid den här tiden kröp ja...

För ett år sedan vid den här tiden kröp jag ner bredvid Elvira i sängen o somnade för sista gången som mamma till ett barn. Klockan tre på natten gick vattnet när jag skulle upp o dricka och drygt 16 timmar senare kom hon, våran andra prinsessa, lilla Stina!<3. Det är ofattbart att det gått ett år och hur liten bebis plötsligt blivit stora tjejen och förstår så mycket! Snart älskling, snart är det fin allra första födelsedag och vi ska fira den med massor av mys! Grattis min lilla prinsessa på din 1 års dag! Jag älskar dej<3


Kommentarer
Postat av: lizette

Wiho! Grattis gullunge! Men inte är hon en såå stor tjej? För mig är hon fortfarande lilltösen. :) kramar

2011-09-17 @ 08:41:28
Postat av: Karol

Rygghåren (om jag har några) reser sig när jag läser ditt inlägg. Tänk vad tiden går och vad de små hjärtanen utvecklas. Hinner vi ta in och minnas allt! Hoppas Stinis får en finfin födelsedag! KRAM

2011-09-17 @ 09:37:07
Postat av: Anonym

Kramar till lilla Stina på hennes ettårsdag !Hoppas det blir en riktigt fin dag när ni samlas alla för att fira.kramar från gammelfarmor Gunnel

2011-09-17 @ 11:56:01
Postat av: Ann-Sofie

Ja jisses vad tiden går. Stort GRATTIS till er sessa på hennes första födelsedag! :-) Många kramar från mig och familjen

2011-09-17 @ 18:27:04
URL: http://annsofiiie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0