Till Elin Linnea Israelsson, min minsta lillasyster

Imorgon beger du dej. Ut i världen. Inte för första gången men betydligt längre än tidigare. På andra sidan jorden. Vilket äventyr! Vi andra blir kvar här hemma, på olika ställen men ändå hemma. Vi kommer läsa och följa dej, skratta o le att era upptåg!

Det är häftigt det du ger dig ut på! Passa på att stanna upp, att njuta o bara ta in det. Ta in världen, hur den jan vara, jämför, se skillnaden, likheten, möt människor med ett öppet sinne. Något jag vet att du alltid gör. Stanna upp en stund o bara andas, bara lev!

Jag längtat som ett litet barn till min egen födelsedag, inte för att jag fyller år utan för att jag tänker försöka fira den i stockholm, och för att jag då bara kommer vara en natt ifrån att krama dej igen. Det är det jag kommer sakna, dina Goa kramar, ditt lugn och våra mysiga telefonsamtal. Men det kommer ju snart tillbaka igen o jisses vad vi kommer ha att prata om!


Ta hand om dej nu lilla du! Lev livet, lev din dröm o gör allt du känner att du vill! Vi väntar på dig här i torpet o när du kommer hem ska det vara klart o du ska komma hit o vi ska inte städa eller fixa en endaste sekund. Bara mysa! O baka:)


Älskar dej Elin! Av hela mitt hjärta<3.

LAVVO / Anna


Kommentarer
Postat av: Emma

Lillen! Hotellmys och film, vin och god mat!

2011-10-11 @ 14:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0