Soffhäng= uppladdning

Jag ligger i soffan o kollar på robinsson. Tankarna är på annat håll. De är redan framme vid helgen o kommande vecka. Tiden när massor ska hända i huset. Måste hända. Jag försöker psykiskt ställa in mej på en tuff helg. Jag har bestämt mej för vad jag ska göra. Då är det ju utöver att ta hand om mina älsklingar, fixa käk till familjen samt de vänner jag lyckats muta hit för att jobba. Shit. Har jag tagit mej vatten över huvudet?! Tanken var: röja upp i trädgården samt höststäda o plocka ihop på altanen. Röja Elviras gamla rum så att jag kan måla o tapetsera det. Jag behöver flytta vårt sovrum dit innan p åker. Måste. Fixa klart Stinas rum så att jag kan möblera det. Hon får dock sova kvar hos oss .

Huva. Nån som vill bidra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0