Fina dagar

Hej på er! Jag skyller min dåliga uppdatering på att vi för tillfället inte har någon plats för en vanlig dator.. Vi lever på en liten del av huset. Det går bra, men jag hittar gärna på saker att göra för att komma ifrån en stund varje dag. Sakta men säkert tar vi oss framåt. Det kommer ta tid. Lång tid. Igår hade Elvira o jag en jättebra dag. Inget tjafs eller bråk trots att vi gjorde massor av saker. En glad mamma resulterade i en glad dotter;) Det funkar rätt bra hemma just nu. Molnet på den annars blåa himlen är kvällarna. Elvira somnar tidigast runt nio.. Stina är aptrött runt sju o somnar för att sedan vakna och vara vaken tills jag går o lägger mig. Bara mamma duger o själv vill hon absolut inte vara. Jag hoppas vi kan få ordning på detta snart för det tär på krafterna. Igår runt halv elva så kan jag dock meddela att en gapskrattande liten tös tog sig tio meter med en ålinspererad krypteknik!!! Stora damen!! Nu blir det fullt ös medvetslös häe hemma gissar jag! Idag ska vi till fotografen o sedan vidare mot Pippi och ALV. Imorgon har jag en MeandI träff och annars bygger vi nog på. Det är ju det vi gör just nu!!! Livet är härligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0