Torsdagsstädning på en onsdag. Det går det med!

NU har jag med Elviras hjälp avverkat halva torsdagsstädningen redan nu! Härligt. Kände att jag behövde tjuvstarta så att jag hinner med att åka till stan imorgon innan Ia ska ha hämtning. Stan och göra ärenden, optikern, hämta paket och helghandla. Städa det som är kvar. Sen tupperwareparty hos Kajsa. Sen är det helg!
Härligt!

På fredag kommer några mammor och barn hit och fredagsmyser med oss på förmiddagen. Kul!

Idag kom det vi väntat på i postlådan, offerten. Jag känner mig glad idag. Gladare än på länge. Jag hoppas den glädjen får sitta i. Jag vill det här så mycket och behöver ha det att se fram emot nu. Om vi har tur tas första spadtaget i helgen. Då är det på gång. ;)


Nu ska vi ut och köra cykel- och vagnsrace. En ska sova och en ska trampa. Men först en ny torr blöja på bejbin! ( JA hon är en bebis än!!))

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0