Helgen del 1.

Jag har så mycket att berätta. Och det är en sån där kväll när känslorna bara sprudlar. Jag tror inte jag hinner berätta allt för er så jag väljer att dela upp den här helgen i flera delar. Nu ska ni få höra om min fredagskväll!


Vi hade dejt med Melker och Angelica i fredags. Vid halv sju skulle de anlända och käka eller fika hos oss. När klockan var sex så var jag så hungrig så jag darrade och kände mig svimfärdig. En tallrik soppa halv tolv räckte inte längre som bränsle... När klockan var kvart i sju hade de fortfarande (inte ovanligt) inte anlänt. Då bad jag Petter ringa Melker och kolla var de var. Det gick en kvart, tjugiominuter till innan det traskade in ett gäng med fantastiska vänner på våran gård. De sjöng så fint i dörren och stannade sedan hela kvällen lång.
Det bjöds på superdupergod pastasallad, underbar kladdkaka och gott att dricka. Det pratades och skrattades och trots att jag tidigare på dagen känt mig som levande död på grund av en fruktasvärd trötthet så hade jag fantastiskt roligt och jag myste verkligen till tusen i mina fina vänners sällskap!

Jag har sagt det förut och säger det igen: jag är oerhört lycklig som har så här fina vänner! Jag har så många underbara och fantastiska vänner så att jag ibland blir rörd till tårar! Tack fina ni! Tack för en fin överraskningsfest! Och miljoner pussar till världens bästa make som styrt upp detta för min skull! Underbara du! ;)


Ger er en cliffhanger oxå: Det som sedan hände i helgen gör att jag nu ikväll sitter med så mycket känslor och härliga tankar i huvudet så ibland vet jag inte riktigt var jag ska göra av mig själv!

Få se om ni får fortsättningen ikväll eller imorgon!

Nu: Nattinatt med Ia!


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vad kul att du fick en harlig helg! Jag hade blivit mer forvanad om syster hade varit i tid, helt klart! ;) hihi.



Men nu kan du val slanga upp del 2 pa helgen. Ar nyfiken i en strut! :)



Ses snart!

Kram

2011-03-14 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0