God mat!!

Idag hade jag tidsnöd innan jag skulle hämta på dagis. Tidsbristen i sig berodde på trevlig kaffestund med kär vän. Hursomhelst så vart det bråttom med lunchen! Men den blev kanoners, så jag tänkte dela med mig till er!! Jag hade sallad kvar sedan middagen igår, den innehöll: isbergssallad,paprika,gurka,tomat, syltlök o fetaost. Till det knaperstekte jag ett halvt paket bacon och voila! Gott, enkelt, och GI okej. Kommer göras fler gånger här hemma! Gi går helt ok! Inte samma förändring som första veckorna men förändring! Ikväll ska jag köra ett styrkepass när kidsen sover. Det behöver jag!

Kommentarer
Postat av: Lizette

Heja Anna!

2011-03-29 @ 19:53:32
Postat av: Lizette

Heja Anna!

2011-03-29 @ 19:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0