Frid

Jag hade sömnbrist, är rätt säker på det. Petter fick höra mycket imorse innan jag arg o ledsen gick tillbaka in o kröp ner. Säker på att inte kunna somna om. Så fel jag hade. Tre timmar senare, tre underbara timmar, väckte petter mig o jag var en ny människa! Tackar min fina man för detta, vet inte vad som hänt annars. Jag är piggare i förkylningen även om jag är tung o tät. Huset har Ia o jag hjälpts åt att städa sp nu är det skinande rent, ljusen är tända o middagen avklarad. Ia tog om av maten o det hör mammahjärtat glatt. Stina sover i sin säng efter att med god aptit ätit upp 110 ml välling för första gången!! Stolt!! Med blandade känslor jag inser att vi är på väg att sluta amma.. Min stora tjej! Ingen brådska för mig men det verkar som om Stinis fått smak för riktig mat nu. Förresten firar hon 6 månader idag! Hurra:) Men skämt åsido: menade jag just att det är ett halvår sen förlossningen!? Herrejösses, vart tar tiden vägen? Det är fridfullt i torpet o i mitt hjärta. Petter har utlovat en sovmorgon i helgen med, jag längtar redan!! Nu mot duschen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men sluta inte amma då :-)

Ammar här fortfarande som mellis plus att Arvid fortfarande äter på natten, kommer fortsätta så länge han vill ha när jag erbjuder .-)

2011-03-18 @ 07:28:59
URL: http://mysanochmimer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0