Livsöden

Vissa saker får en att stanna upp och fundera. Kanske gör man det lite för sällan egentligen. De senaste veckorna har jag fått tagit del av ett livsöde, en livshistoria som är så hemsk att det gör ont i mitt hjärta. Att det finns människor som är så elaka och att det finns människor som är så oskyldiga men som ändå drabbas av det elaka, hemska och oförståbara. När jag tänker på historien så drar det ihop sig i varenda muskel jag har. Mitt hjärta svämmar över av olika känslor. Och ingenting kan jag göra åt det. Ingenting. Jag önskar verkligen det bästa till den här personen, att allt löser sig till det bästa, att livet blir en fest och att personen i fråga blir lycklig på alla sätt och vis. <3.


Suck.


Imorgon styr jag och tjejerna och bästaste Angelica kosan mot huvudstaden. För Angelica och mig blir det Stockholms stadion och Lag EM i friidrott på lördag och söndag, medan tjejerna får kvalitetstid med mormor och morfar, eventuellt blir det Gröna Lund till Elviras stora förtjusning.
Ser fram emot helgen mycket, träffa elin, mamma och pappa, eventuellt Emma. Umgås med Angelica, se på friidrott, äta god mat och lite shopping. MM, kan bli mycket bra. Vid lunch imorgon drar vi. Härligt.


Idag hänger min Me&I kollektion på dagis, så där finns möjlighet att fynda till de nu ännu mer sänkta sommarpriserna! Härligt! Sista rycket innan vårkollektionen läggs på is och vi får vänta till 10 augusti på den nya! Kika in på www.meandi.se och se om du hittar dig något snyggt plagg, det finns massor både till oss och till våra kiddos! Hör av dig om du vill beställa!


Nähä, nu ska jag forsätta röjningen som jag påbörjade igår, eftersom det är tyst innifrån spjälsängen så gissar jag att min lillskrutt har somnat helt själv! duktig flicka!


Kram på er kära vänner. Var snälla mot varandra. Kom ihåg det.


Kommentarer
Postat av: Lizette

Lät som en tråkig story. Hoppas det ordnar sig för hemlig identitet!



Vad härligt att du och syrran ska ut på bus i den vida världen. En tripp till huvudstaden är alltid bra för själen. Se på friidrott med, kan ju inte bli så mycket bättre. Härligt härligt! :)



I helgen ska vi ut och ha "hejdå-fest" för Lina som vi bott med. Ska bli tokroligt! Nästa helg kommer Blomgrens polare hit, som vi ska bo med sista veckan. Det går superbra! Vi trivs tillsammans och peppar varandra i motbacke. I går hade vi föreläsning ute i kvällssolen om diverse fysiktermer med Blomgren. Jag älskar alla former av akademiker med olika specialkompetens. Både jag och Ante-pante hade massa frågor om diverse energiformer. Kalasbra att ha svaren i rummet brevid.



Hoppas barnen mår bra och att Petter inte spikar sig i tummen. Du får hälsa att jag snart kommer hem och kan hjälpa till med, tja, inköp av ny inredning..? hehe.



Kramar från oss i grannlandet.

2011-06-16 @ 09:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0