Tillbaka till dagis!

Japp, kände igår att det räckte med en dag hemma från dagis för Elvira. HOn hade sån energi och var så frustrerad över att lillasyster inte mådde bra och mest ville vara hos mamma när hon var vaken. Inget jag gjorde var bra kändes det som. Jag försökte leka, doktor, mamma och barn, rita etc men det var inte bra då Stina var med. Svårt det där. Avundsjukan.
Hur som helst så var hon feberfri hela dagen igår och hostan var mycket bättre så jag bestämde att blir natten ok så är det dagis som gäller idag. Och så blev det. Hon SPRANG in. Det var längesen det hände! Sötnos!

Ikväll ska hon få göra premiär på miniorerna. Halv sex till sju. Häftigt!

Jag passar på att glo på alpint. (SKIDNÖRD.) Och innan jag åker och hämtar henne så ska jag slänga ihop en bulldeg, så får hon hjälpa mig att baka ut den när vi kommer hem!


Ha en bra onsdag alla vänner !

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0