Storm!

Hu vad det blåser ute, känns som storm! Ibland tror jag taket på huset ska lyfta!

Vi fick lite sovmorgon idag, efter en bökig natt, vaknade vid halv nio. Sedan har vi käkat frukost, gosat massor och slängt i en tvättmaskin. Nu har Stina somnat igen och jag har tagit och städat av sovrummet. Det var det rummet samt hallen som är dagens projekt. Så halvvägs typ då. Hallen känns dock inte så rolig, massa skit som måste sorteras. Men skönt är det när det är gjort. Två dagar kvar tills vi hämtar hem storskruttan! Vad härligt det ska bli!

Annars händer inte så mycket. Jag har ju lagt om min kost litegrann och det funkar hyfsat. Är dock väldigt sugen på choklad. Men jag härdar ut. Kör lite enligt GI stuket. Men inga måsten utan mer sunt förnuft. Inga mackor längre. (Finncrisp dock ibland). Drar ner på kolhydraterna men inte helt så länge jag ammar. Inge godis, inget onödigt fika. (Alltså får jag fika men inte varje dag..)
Få se om det ger något resultat. Jag ska väga mig på söndag. Då får vi se. Hoppas.


Det går fort med veckorna nu tycker jag. Står inte på förrens jag och tjejorna ska åka upp till Dalarna igen. Och då hoppas jag och ser mycket fram emot att få träffa en liten nykomling! Spännande! Verkar som vi även tajmar in resan med mormor ochmorfars soppmiddag, vilket blir ett trevligt inslag i resan. Sen att vi ska åka via huvudstaden på hemvägen är ju absolut inget minus! Vad härligt det är att vara ledig och kunna göra allt det här! Njut njut njut!


Nähä, hallen kallar! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det gar bra med kosten. Det later som du ar harligt motiverad. ;)



Vill garna veta hur Elvira reagerade nar ni kom och hamtade henne? Minns ju nar du berattade hur hon var efter sin forsta langa vistelse i Vansbro.. haha.



vi har det bra! Sitter och planerar hajsafari. Spannade!



Halsa alla med stora kramar!

kram Lizette o Anton

2011-02-05 @ 10:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0