Min sömntuta!

Vid strax efter sju var det morgon för Stina och mig. P var redan uppe och på full fart mot jobbet. Vi gick upp och myste lite framför morgontvn. Käkade och för en halvtimme sen så somnade hon om. Då hade inte Ia kommit upp än! ;) Precis nu hämtade jag henne, fast jag tror hon helst hade sovit lite itll. Hon ville nog egentligen bara att jag skulle komma så hon fick berätta att hon var väldigt trött! Men nu sitter hon i soffan och kollar barnprogram och har bett om att få äta frukost uppe. Och det är klart hon får! Idag är ju en mysmåndag!

Helgen har förflutit bra. Vi hämtade ju hem Ia i lördags och tog ett tretimmarspass på busfabriken innan vi styrde hemåt. VÄl hemma hade vi pjamasparty i soffan innan Ia däckade vid halv tio tiden.

Gårdagen tillbringades i hemmets trygga vrå, med massa lek, en promenad, god mat osv. Precis som en helg ska vara!

NÄhä, frukost i soffan var det!


Kommentarer
Postat av: Icka

Hade en tröttis här också. Väckte honom kl 9 men det dröjde en halvtimme till innan han tog sig ur sängen! Halva dagen har försvunnit i ett nafs!

2011-02-07 @ 14:39:51
Postat av: Lina

gå in på min blogg

2011-02-07 @ 14:58:44
URL: http://chewychewy.blogg.se/
Postat av: lovisa

allt bra idag?:)

2011-02-07 @ 14:59:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0