Middagstips

Testade ett recept från tidningen Buffe ikväll. Det var riktigt smarrigt och lätt att GI anpassa för mig!

Skar potatis i skivor, paprika och röd lök i klyftor, skivade morot, slängde dit några klyftor vitlök (på en plåt), ett par matskedar olja och sedan kycklingklubbor högst upp. Penslade dem med olja och kryddade med flingsalt och peppar. In i ugnen, ca 40 minuter. Ut och strödde på fetaost. Bara att käka! Och mums vad gott det var! Det kommer bli en favvo här hemma! Lätt!


Nu ska jag skriva i min fina dagbok som jag fick av Elin i julklapp för allra första gången! Petter är på möte och Stina har somnat.

Imorgon är det föräldragruppsträff på förmiddagen och tänkte messa Angelica och höra om hon har tid för lunch eller fika! Vore mycket trevligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0