Mammans tur

Vi tillbringade förmiddagen i Målilla. Lek och bus och våfflor! På vägen hem slumrade både Ia och Stina och efter intagen lunch för Stina, morot- och potatispure plus mammamat så somnade den fröken om i soffan. Sover än. Ia och jag har spelat dator, busat och käkat vi med. Hon är pigg men nu är det visst mammans tur att vara hängig. Fryser hur mycket som helst, känner mig låg och yr. Jag hoppas jag kan skylla det här med på sömnbrist, men jag vet inte. Jäklar om jag blir sjuk nu. Ingen bra tajmning!

När Petter kommer hem tänker jag ta mig en powernap i soffan innan vi tar tag i kvällen.





Nä, in under ett täcke en stund kanske är en bra ide!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0