@ home

Hemma igen. Skönt. Men tyst. Min stora prinsessa är kvar i Vansbro och det är nästan olidligt tyst här hemma.. Men jag passar på att njuta av tystnaden och vilan för snart är det full rulle igen. För sånt är livet med en treåring! ;) OCh det är HÄRLIGT!!

Igår hade Stina och jag en riktig slappardag. Det enda projekt vi tog oss an var tre maskiner tvätt. Idag har vi hunnit promenera, varit till Willys och storhandlat, ätit lunch. Stina premiäråt morotspure, och det var riktigt häftigt att se hur hon reagerade... Först var det som det gick en rysning genom hela henne, hon skakade till. Sen testade hon lite med tungan... såg rätt chockad ut! Men lite gick ner även om jag tror hon gillade den efterföljande amningen bättre. Och det är okej. Än är jag inte stressad över att sluta amma. Det hinner vi nångång!

Just nu ligger hon på mage och gnuggar sina ögon här nere på golvet. Dags att sova middag verkar det som. Tycker det är det enda hon gör nuförtiden.. men det kanske är normalt?!

Ikväll ska jag testa ett nytt recept med kycklingklubbor. Mumsigt!


Nähä, sova middag var det visst!

Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0