Den dära spjälsängen.. vad är det med den?

Vad är det med spjälsängen som är så hemskt att det är omöjligt att sova i den undrar jag? Jag har gjort den supermysig med nallar och filtar, lagt ditt en filt som luktar jag hur mycket som helst. Men ändå. Stortjut. Lägger när hon börjar bli sömning, lägger när hon är jättesömning, lägger när hon redan somnat. En sekund sen tjut. Hu. Men nä, det här hennes snäng och vi kämpar på. Förresten så sover hon där nu, få se hur länge det varar!

Jag har torsdagsstädning, nästan klar! Härligt!

I eftermiddag får vi besök av en kompis till mig och henne son. Kul för Ia att träffa nya kompisar, och kul för mig att träffa Karol som jag inte sett på länge!

NÄhä, sista rycket då!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du ligger en bra bit före i städningen! Pappa håller på med att skura det sista golvet nu! Men sen är det nästan helg! Skönt! Lavvo.

2011-02-10 @ 18:44:44
Postat av: anna

Mamma, jag hoppade faktiskt skurningen den här veckan. Bara dammsugning.. hann inte! Men det är ju helg snart ändå! Härlig! Jag längtar efter er! Lavvo!

2011-02-10 @ 18:47:53
URL: http://aisraelsson.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi hoppar också skurningen för det mesta!!!

Lavvo

2011-02-11 @ 10:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0