Dagens siffror

Stina fem månader och en dag: Längd : 64cm, Vikt: 7450 g.
Hade inte gått upp så mycket den senaste månaden så kanske att mitt käk börjar sina lite grann. Hon rekommenderade oss att testa att ge välling på kvällen, dels för att hon får sova lite bättre plus att hon kanske behöver lite mer än vad jag har just nu. Så i stan passade vi på att införskaffa lillans första egna flaska och majsvälling. Premiär i kväll och hon fattade galoppen med flaskan på en gång, men tjurade lite efter ca 50ml. Men en början. Sen var det ju så ikväll med att hon reagerar rätt kraftigt på vaccinet. HOn är stekhet, jättegnällig och hängig. KÄnne rinte alls igen min lilla tös. Men nu har hon fått en panodil, välling, ammat på det och nu slumrar hon gott i soffan hos pappa.

Stora tjejan sa för fem minuter sen att hon inte var trött och ville sova. När jag gick hit typ tre minuter senare sov hon gott på madrassen nedanför soffan. Hennes fredagsmys ställe! Den ska fram direkt vi går upp på fredagen! ;) Sötis!

Så nu äntligen ska jag gå ner och ta den efterlängtade duschen. Härligt! Sen tror jag inte jag mäktar med många minuter till innan jag kryper till kojs. Lång dag imorgon då P jobbar.. suck pust stön! Men sånt är livet.

Försöker för fullt att hitta någon frisör i Vansbro som kan klippa och slinga mig på fredag förmiddag eller så.. men verkar gå bet. Tyvärr. Hade gärna velat vara snygg på min dag.. Men å andra sidan kan det ju finnas nån i Sthlm?! Tips?


Ha en goo fredagskväll allesammans!

Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0