Dagens mat.

Dagens mat så här långt och resterande planer:

Frukost: Smoothi med banan och kiwi, en finn crisp med ost och paprika, ett glas vatten

Lunch: Ägg och bacon, mjölk och en apelsin


Kommande middag: Kycklingfile med rotsaker i ugn, tzatziki och ett glas pepsi max. Fredagsmys!



Alva har varit här och lekt en stund medans hennes föräldrar gjorde ärenden i stan. De lekte, bråkade och tjafsade på precis som alltid! Sötisar;)
Ia var med över en sväng men det gick mindre bra tror jag! Nu är hon hemma och känns nästan lite febervarm, hoppas jag inbillar mig! Sitter i soffan och kollar Nalle Puh. Stina sover middag (i soffan....) och jag hamnade här en stund. Petter slutar klcokan fyra redan idag så snart får vi hem honom och då ska jag fly fältet en stund och handla i tuna. Kanske kanske blir det ommöblering i Ias rum idag. Varit på tapeten länge nu och känns som att det är i helgen det ska ske!

Hade en trevlig eftermiddag igår då Karol och Fabian hälsade på. Kidsen lekte på bra tycker jag för att vara första gången de träffas!

Vad härligt det är med helg hörreni! Och ikväll får Ia vara vaken tills hon stupar.. inget tjafs om läggning utan mys i soffan!

Nu är jag törstig på vatten!;)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Hur gar det med maten? Nagra recept att rekommendera? Vi lagar faktiskt mycket mat sjalva pa vara hostels. Dock inte sa jattenyttigt. Varfor ar alltid skrapmat sa billigt?? Borde vara tvartom!



Anton ar inte har nu. Jag vet inte om han vill ha sanna strumpor, men kan tanka mig det. :) Jag ska fraga honom omdelbums!



Ha det kanon! halsa familjen! Tack for alla kommentarer pa bloggen. KRAAAM

2011-02-12 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0