Röjning

Igår tänkte jag att idag skulle bli en dag vid sjön, med matsäck, filtar, tidningar och bus och mys. Jag ångrade mej så fort jag klockan fem gick in till Elvira och la mej. Då såg jag att solen inte tänkte vara på min sida idag. Istället har dagen börjat med frukost, film för Elvira och röjning bland papper och skit för mig. Stina hon sover förmiddag. Jag ska ge mej ut och plocka undan och lägga fram nya brädor så jag kan hugga in och måla några till under dagen. Jennie snälla Jennie, kommer bort en stund och målar med mig! Härligt!

Nu är det lugnt på Me&I fronten tills söndag, då bär det av på träff igen, och sedan två stycken veckan därpå innan vi styr kosan mot Vansbro. Kul.

Vad tror ni, blir det nåt varmt och fint väder mer innan sommaren tackar för sig? Jag är rätt sugen på att bada nån mer gång innan det är över för nu.


Nu kör vi!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0