Me&I

Hej på er kära läsare. Om ni finns kvar. Vettetusan om jag skulle göra det om bloggen jag följde bara uppdaterades en gång i veckan. Knappt. Men ni som är kvar. Hej.

Mitt jobb har dragit igång igen. Ja inte mitt "riktiga" jobb då, nä jag tänker allt vara hemma i höst också, men mitt nya jobb har dragit igång. Nämligen Me&I. Och gud vad roligt det är. I onsdags släpptes höstkollektionen och jag har hunnit med två toppen träffar sedan dess. Och roligt har jag haft. Försäljaranna. Haha. Den gamla annan.

På tisdag är det dags igen och det ska bli jätteroligt. Innan jag åker till vansbro om två veckor ska jag hinna med fyra träffar till. Två nära och två långt borta. Men roligt ska det bli. Gå gärna in på www.meandi.se och kika på den härliga höstkollektionen. Hojta till om du vill beställa. För den delen visar jag även kläderna hos syrran i vansbro under v 35 när jag och tjejerna kör en tjejsemester hos mormor och morfar. Som jag längtar. Nästan en och en halv veckas semester på annan ort. Bort från byggdammet, röran och ångesten över att alltid känna sig tvingad att göra någon nytta. Fram för sociala träffar med släkt och vänner, lekstugefika, lekparksbesök, badhushäng och fikamys på håkansson. Varför inte en härlig lunch på Selins oxå när jag ändå är igång?

Nu ska jag, efter att ha matat in några ordrar, krypa upp i soffan och påbörja en ny bok. En påse jordnötter och ett glas pepsi för göra mig sällskap. Tjejerna de sover i sina sängar. Stina sedan halv sju och Ia sedan en timme tillbaka. Ia har i tre nätter i rad sovit hela nätterna utan att vakna i sin egen säng i sitt nya rum. Peppar peppar, kan vi se en vändning?!
Stina blir också bättre och bättre på att sova natt. Oftast vaknar hon och vill komma över till oss men nu börjar det vara slut på nattätningen. Kan det verkligen vara sant det här?

Vi hörs snart igen. Kanske med lite nya husbilder! Om ni vill se?!


Kärlek!

Kommentarer
Postat av: mamma

Släng ut husbilder så fort som möjligt! Jag vill gärna se fönstret uppe! LÄNGTAR EFTER ER! LAVVO

2011-08-15 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0