Skuggor

Idag får jag bara gå med solen i ryggen. För Stina har upptäckt skuggornas värld. Jättearg när jag vände och gick åt andra hållet och våra skuggor försvann. Enda tills hon insåg att om hon kollade bakåt så fanns vi där igen! Vad härligt det är med dessa ungar. Nya upptäckter varje dag!

Annars är jag mest förbannad över att vårt tankkort är borta. Vi som behöver tanka innan vi drar iväg på roadtrip imorgon. Suck. Typiskt. Får vända  upp och ner på hela huset och bilen sen. Nånstans borde det ju verkligen vara. Eller?!


Vilket väder vi har hörrni! Gissa om vi njuter! Snart åker sittvagnen fram, då tror jag att jag får en tjej som är lite extra nöjd att vara ute även om det inte är sovdags!


Negativt dock: ALLERGI. Redan. Hur ska det var a om ett par veckor?!


KÄrlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0