Sjuk lillskrutt..

Stinis är sjuk. Igår hade hon 39 graders feber, jag har inte tagit någon temp idag men gissar att den ligger därrunt. Pluttis! De är ju så ynkliga när de är sjuka. Det är mysigt med Stina ändå för hon vill ligga i min famn och kryper verkligen in så långt hon bara kan och är totalt avslappnad. Så vill hon inte mysa så ofta annars.. Hon är dålig i magen oxå coh har gjort några rejäla kalas här idag och igår. Funderar på om det kan vara tänder på g? Mage och feber är väl tydliga teckan på tänder har jag för mig!

Annars så kan jag berätta för er att jag blivit säljare för Me&I. Gå in på www.meandi.se och kika på deras snygga och extremt bra kläder kvalitetsmässigt. Me&I säljs på träffar hemma hos någon, så jag kommer nu flänga runt och visa kläder hos massor av härliga människor hoppas jag! Har en del träffar inbokade, men skulle det vara någon av er som läser som är intresserade av att hålla i en träff så hör av er antingen här på bloggen eller via min mail: [email protected]. Ni är så välkomna!

Och till er därhemma eller vartsom, ni kan höra av er till mig om ni hittar något på hemsidan som ni vill köpa. Då lägger jag en order åt er och varorna kommer hem i er postlåda! Smidigt va?!

Anlednigen till att jag ville börja sälja, är dels att få tjäna lite extrapengar men även för att få komma ut och träffa folk och sälja kläder som jag själv tycker är toppen på alla sätt och vis. Jag tycker de är jättesnygga, coola och jag skulle gärna klä båda mina tjejer i Me&I från topp till tå varje dag, jag har haft en del plagg och jag är helnöjd med kvaliteten. Det märks knappt att plaggen är tvättade!

För övrigt så är de plagg som jag själv införskaffat till mig extremt sköna att ha på sig och passar ofta både till vardag och fest! Och kanske det bästa av allt: alla har inte samma som man själv! Det går inte att köpa på HM eller lindex.. kanoners!

Nog om det! Ser fram emot min första träff och även mot att se hur det kommer gå! Om det blir flipp eller flopp!

Nu ska jag passa på att gå ut och andas den friska luften(Som är fruktansvärt allergiframkallande...), medans Stina sover och Elvira leker.


Vi hörs!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: mamma

Krama sjuklingen från mig! RackarElvira kan också få en! LAVVO

2011-04-28 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0